Tuesday, October 5, 2010

Tujuan hidup?

Maner aku nk gi lepas ni?? Apa hala tuju aku?? Aku dh buat pilihan.. xley ubah, camtu la masa depan aku.. seterusnya aku kne kemudi ke arah yg lebih baik, aku kne betulkan balik ape yg aku dh buat.. aku kne teruskan ke arah tujuan yg berpaksikan falsafah hidup aku.. org selalu ckp, ‘kejayaan xkn dtg bergolek’ tp sume tu dh berlaku kat aku, kejayaan mmg dtg bergolek.. ape yg aku wat, dgn usaha yg sikit atau mmg xde lgsung usaha tp dtg kejayaan.. tu rezeki dan kelebihan yg diberi Tuhan.. tp sekarang, nmpak nyer aku kne usaha lebih.. sbnr nye semua yg diberi Tuhan adalah ujian bg kite sume.. aku dh merasainyer.. Tuhan bg rezeki dan kelebihan kat kite bkn utk sebab kite jd lemah, tp nk kite blaja jd lebih kuat.. kesalahan atau dosa yg dilakukan pada masa lepas kite anggap tu panduan utk kite tidak melakukannyer lg.. xde sape atau ape pun yg dpt faham, kenal kite cmner selain Tuhan kite sendiri.. jadi ingat la kepada sesiapa yg berada di atas skrg.. jgn terlalu membangga sgt dgn pencapaian kita, kita kne tgk org2 di bawah..

No comments:

Post a Comment