Tuesday, October 26, 2010

Apa yang patut aku buat?

Assalamualaikum wbt, sekarang sudah 27 oktober minggu last sebelum final exam. Banyak juga kerja yang perlu aku siapkan. Semalam 26 oktober, hayat aku sebagai pengerusi kelab dah tamat. Lega rasanya bila dah lepaskan tanggungjawab yang besar tu, harap semester depan takkan lagi pegang apa-apa jawatan besar. Final exam pun dah dekat, aku tak rasa takut or cuak, rasa biasa je. Tapi apa yang merisaukan aku, masalah yang sama yang dihadapi tiap-tiap hujung semester. Tak tau apa masalah aku ni sampai masalah tu berlaku tiap-tiap kali hujung semester. Entah apa yang akan jadi nanti, penyelesaiannya cuma 1 jer, tapi aku malu & segan............. Maaf sebab tak dapat bagitau apa masalahnya, ditujukan untuk seseorang................ =)

 


 
24 oktober 2010


 26 oktober 2010 perjumpaan AJK PRS 2011

No comments:

Post a Comment